۱۳۹۷ فروردین ۱۷, جمعه

 تحلیل روز-مجاهد

🔸 ۱۷ فروردین ۹۷
🔹 آینه تمام قد از تصویر نظام و جایگاه «عمود خیمه نظام!»

امروز رسانه‌های وابسته به خامنه‌ای، پاسخ نامه ۳۰۰بسیجی و... طرفدار احمدی‌نژاد را دادند و آن نامه را «سراسر سیاه‌نمایی، القای ناامیدی و زیر سؤال بردن ارکان حاکمیت» نامیدند. همچنین تأکید کردند که «برای بسیجی، ولایت مطلقه فقیه خط قرمز است» و این‌که «بدون هیچگونه چون و چرایی تبعیت از [خامنه‌ای] را واجب شرعی» می‌دانیم!

اما داستان چیست که در این پاتک ضعیف، موضوع اصلی «خامنه‌ای» و «ولایت مطلقه فقیه» است؟
موضوع تهدید و خطری‌ست که «رکن رکین» و «عمود خیمه» نظام را هدف قرار داده است. از آنجا که ساختمان دیکتاتوری آخوندی، بر روی سنگ‌بنای «ولایت مطلقه فقیه» بنا شده، لاجرم هر تنش، تکانه و بحرانی در رژیم، ارتعاشش به این پایه و اساس منتقل می‌شود.
اکنون نیز چند بحران مرگبار و بی‌راه‌حل، گریبان رژیم را گرفته است:

قیام
تشتت درونی نظام (به‌ویژه بحران احمدی‌نژاد)
سرنوشت برجام
درهم‌شکستگی اقتصادی
انزوای منطقه‌‌ای و جهانی

این بحرانها نیز جابه‌جا بر روی هم تاثیر متقابل گذاشته، مانند ظروف مرتبطه همدیگر را تشدید کرده و تکانه‌ای بزرگ را به وجود می‌آورند که ارکان رژیم، یعنی جایگاه ولایت‌فقیه را می‌لرزاند. استمرار این وضعیت و نداشتن «راه‌حلی عملی»، پیاپی پایه و اساس رژیم را سست‌تر می‌کند و «کلیت نظام روز به روز به پیکری بی‌جان و از درون شکننده شبیه‌تر» می‌گردد. (دولت بهار-۱۶فروردین) و اندرونی‌ترین نفرات نظام فلش تقصیرات را به گردن خامنه‌ای انداخته که «تصمیم‌گیر نهایی در این دوراهی سرنوشت‌ساز به‌طور قطع حضرتعالی هستید!». (دولت بهار-۱۶فروردین)

بی‌جهت نیست که علم‌الهدی، به فرمان خامنه‌ای عمامه بر زمین می‌کوبد که: «بر خلاف فرمان رهبر عمل می‌کنند، بعد... شکست را به گردن (خامنه‌ای) می‌اندازند!».
بله، واقعیت این است که جایگاه خامنه‌ای به‌عنوان ولی‌فقیه رژیم، بر اثر بحرانهای مرگبار، به‌ویژه پس از قیام و شعار همه‌گیر «مرگ بر خامنه‌ای» و به‌خاطر بحران «بی‌راه‌حلی» نظام، به‌شدت سست و لرزان شده و یکباره از یک سو طرفداران احمدی‌نژاد از «زنگ خطر هولناک فروپاشی» نظام سخن گفته، از سوی دیگر اعضای فاشیستی‌ترین باندهای نظام از «فساد و ناکارآمدی... حکومت ولایت فقیه» که «جان را به لب توده محروم و مطرود رسانده» و «مقصر اصلی چنین وضعی علی خامنه‌ای است» نوشته؛ (ابولفضل قدیانی) و از دیگرسو طرفهای ذوب‌شده در نظام ولایت نسبت به «خطر فروپاشی سیاسی» نظام ولایت هشدار می‌دهند. (نهضت آزادی)

بله، این آینه‌ای‌ست از وضعیت کنونی رژیم آخوندی و به‌ویژه لرزش شدید جایگاه عمود خیمه نظام، شخص خامنه‌ای!

وضعیتی که بستر ضربات کانونهای شورشی، برای سرنگونی این رژیم پوسیده و تاریخ مصرف تمام شده را، هر چه مهیاتر می‌سازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فوری فوری در اشتهارد کرج جوانان حوزه علمیه را به آتش کشیدن الان درحال رفتن به سمت فرمانداری برای تسخیرش هستند 🔸 میان جاده کرج هم درگیری ...