۱۳۹۷ فروردین ۱۵, چهارشنبه

قیام خوزستان

قیام خوزستان - جوانان دلیر خوزستان نظام ولایت را به سمت پرتگاه سرنگونی هدایت میکنند
یک هفته از قیام خوزستان، بر ضد تبعیض، ظلم، فساد حکومتی بر ایران می‌گذرد. قیام خوزستان نخستین روز در پی  توهین صدا و سیما به مردم عرب اهوازی میهنمان انجام شد.

حکومت فوری به غلط کردم افتاد و انتظار داشت که با این عقب نشینی قیام فروکش کند اما نشد که نشد!

بنابراین دیکتاتور گام بعد را برداشت و با وارد کردن گارد ویژه، بسیجی و لباس شخصی و سپاه تلاش کرد که با ایجاد ترس و وحشت قیام خوزستان را خاموش کند اما نشد که نشد!

روز 14فروردین موتورها و خودروهای نیروهای سرکوب در خیابانهای اهواز آژیر میکشیدند و رژه میرفتند و حکومت تلاش میکرد که با ایجاد فضای امنیتی فضای قیام خوزستان را بخواباند اما نشد که نشد!

اما همان شب پژو نیروی انتظامی به آتش کشیده شد موتور نیروی انتظامی به آتش کشیده شد و یک مزدور اطلاعاتی که بین جمعیت رفته بود شناسایی و شدیدا کتک خورد و از جمعیت بیرون پرت شد. این ترفند هم نشد که نشد!

اتاق فکر ملاها اکنون دست به مانوری احمقانه زده است و قصد دارد با فضا سازی به اسم مردم در فضای مجازی با انگ جدایی طلبی و قومیت گرایی بین مردم اهواز و دیگر شهرهای ایران تفرقه بیاندازد!

یعنی رو آوردن به یک شگرد کهنه که همه دیکتاتورها از آن استفاده میکنند تفرقه بیانداز و حکومت کن!

بنابراین باید کاملا آگاهانه عمل کرد و برخلاف خواست حکومت عمل کنیم و با توان بیشتر از مردم خوزستان و قیام خوزستان حمایت کنیم.

با این‌که خوی این رژیم سرکوبگریست، اما قیام سراسری، جنگ شدید جناحی، سرطانی به اسم احمدی‌نژاد که نظام از آن رهایی ندارد، درهم‌شکستگی اقتصادی و فشارهای سنگین جهانی، ماشین سرکوب آخوندها را هم، وارد مسیر سنگلاخ کرده است و این است که قیام خوزستان هشت روز است دوام دارد و با همه بگیر و ببندها باز هم به خیابان می آیند.

باید با تمام تلاش و توان از مردم خوزستان حمایت کنیم. جوانان دلیر خوزستان نظام ولایت را به سمت پرتگاه سرنگونی هدایت میکنند! یاریشان کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فوری فوری در اشتهارد کرج جوانان حوزه علمیه را به آتش کشیدن الان درحال رفتن به سمت فرمانداری برای تسخیرش هستند 🔸 میان جاده کرج هم درگیری ...